Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Traperek.pl

Jesteś tutaj > Home > Pytania i odpowiedzi

Pytania i odpowiedzi

1. Najczęściej zadawane pytania
Czy produkty oferowane na Państwa sklepie są oryginalne?
Oczywiście.Jesteśmy autoryzowanym przedstawicielem marek ,które mogą Państwo zakupić w naszym sklepie internetowym

Jak szybko od zamówienia otrzymam zamówiony towar?

Jeżeli zamówienie zostało złożone i opłacone do godziny 12:00 to zamówiony towar zostanie wysłany jeszcze tego samego dnia. Przy zamówieniu kurierem towar ten powinien dotrzeć do odbiorcy kolejnego dnia.

Jeżeli zamówienie zawiera więcej niż jeden produkt i istnieje konieczność skompletowania zamówienia przed jego wysłaniem, czas wysyłki może ulec wydłużeniu nawet do 2 dni, jednak zwykle nie przekracza 24 godzin.

Jak mogę sprawdzić gdzie znajduje się moja przesyłka?

Wystarczy uruchomić stronę internetową Śledzenie paczki -GLS POLAND i w polu nr przesyłki wpisać nr otrzymany w e-mail'u. Strona powinna wskazać miejsce i godzinę zalogowania przesyłki.

Przesyłka wprowadzana jest do systemu po godzinie 19:00 w dniu odbioru przez kuriera.

W jaki sposób realizowane są zamówienia w Sklepie Internetowym?

Zamówienia przyjmowane po godzinie 12:00 są przekazywane do realizacji kolejnego dnia rano. Sprawdzana jest dostępność w magazynie głównym, jeżeli towar nie jest dostępny z magazynu głównego realizacja zlecenia przydzielana jest do jednego z kilku salonów "TRAPER". Zamówienie zmienia status na „W trakcie realizacji”. Towar po skompletowaniu i wydrukowaniu dokumentu sprzedaży odbierany jest przez kuriera. Zamówienie zmienia status na „Wysłany”, a pod wskazany w zamówieniu adres wysyłany jest e-mail z nr listu przewozowego.

Dlaczego nr listu przewozowego mojego zamówienia nie jest widoczny na stronie internetowej kuriera?

Nr przesyłki wprowadzana jest do systemu po godzinie 19:00 w dniu odbioru przez kuriera. Od tego momentu można śledzić jej kolejne etapy dostarczania poprzez stronę kuriera GLS-POLAND

W jaki sposób mogę wymienić towar?

Jeżeli towar nie nosi śladów użycia, ma oryginalne opakowanie i od daty widniejącej na paragonie nie upłynęło więcej niż 10 dni należy wysłać przesyłkę na własny koszt na adres podany na paragonie/fakturze jako „Adres oddziału” widniejący po lewej stronie u góry paragonu/faktury. Wraz z towarem należy odesłać paragon/fakturę, nr zamówienia i informację na jaki towar/rozmiar miałaby nastąpić wymiana. Wymieniany towar wraz z dokumentem korygującym zostanie wysłany na podany w zamówieniu adres.

Jeżeli konieczne będzie wysłanie różnicy w kwotach pomiędzy zwracanym i nowym towarem, prosimy również o podanie nr konta bankowego.

W jaki sposób mogę zwrócić towar?

Jeżeli towar nie nosi śladów użycia, ma oryginalne opakowanie i od daty odebrania przesyłki nie upłynęło więcej niż 14 dni należy poinformować sklep o chęci zwrotu towaru a następnie w ciągu kolejnych 14 dni wysłać przesyłkę na własny koszt na adres podany na paragonie/fakturze jako „Adres oddziału” widniejący po lewej stronie u góry paragonu/faktury. Odstąpienie od umowy na odległość znajdą Państwo ---> TUTAJ <---