Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Traperek.pl

Jesteś tutaj > Home > Regulamin

Regulamin


Regulamin Sklepu Internetowego

 

 

 

Informacje ogólne:

 

 

1.

Użyte w niniejszym Regulaminie pojęcia oznaczają:

- Klient - pełnoletnia osoba fizyczna lub osoba prawna dokonująca zakupu w sklepie internetowym www.Traperek.pl

- Konsument - osoba fizyczna dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową;

- Sklep internetowy TRAPER prowadzony przez Sprzedawcę i dostępny pod adresem www.Traperek.pl ;

- Sprzedawca - Jacek Wiśniewski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: TRAPER, z siedzibą w Koszalinie przy ul.Paderewskiego 1., nr NIP 669-100-80-29, nr REGON 330286720

- Wpis do Ewidencji Działalności Gospodarczej - wpis nr 37462 prowadzony przez Prezydenta miasta Koszalina

2.

Oferta towar
u zawartych na stronie internetowej Sklepu obowiązuje na terenie Polski i nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a należy ją traktować jako zaproszenie do składania zamówień.

4.

Klient składając zam
ówienie za pomocą mechanizmu dostępnych na stronach internetowych Sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez Klienta na liście przewozowym przesyłki.

5.

Nazwy producent
a i marki fabryczne należą do ich właścicieli i prezentowane są na stronach Sklepu wyłącznie w celach informacyjnych.

6.

Przedmiotami transakcji prowadzonych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem są produkty wymienione w ofercie i przedstawione na stronach Sklepu w chwili składania zam
ówienia.

7.

Złożenie zam
ówienia oznacza akceptację przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu i jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje w nim zawarte.

 

 

 

Zamówienia

 

 

1. Zamówienia przyjmowane są:

-za pośrednictwem strony internetowej www.traperek.pl

- telefonicznie pod nr telefonu 603213295


2. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych Sklepu podawane są w złotych polskich i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia przez Klienta zamówienia.


3. Do każdego zamówienia dołączany jest paragon fiskalny lub wystawiana jest faktura VAT. Paragon lub faktura VAT wystawiane są w chwili, gdy wszystkie zamówione przez Klienta towary są opłacone przez Klienta.

4. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu wystawienia paragonu lub faktury VAT.

5. Klient może wycofać złożone zamówienie telefonicznie pod numerem telefonu 603213295 Klient nie może wycofać zamówienia, które już zostało wysłane.


6. Wszystkie towary dostępne w Sklepie są fabrycznie nowe i są objęte gwarancją jakości producenta. Okres gwarancji wynosi 2 lata, od chwili zakupu.


 

Realizacja zamówienia

 

 

1. Termin realizacji zamówienia uzależniony jest od formy płatności oraz stanu magazynowego towaru. Zwykle termin realizacji zamówienia nie przekracza 2 dni roboczych dla przesyłek standardowych i 7 dni roboczych dla gabarytu (rowery, bagażniki, boxy dachowe). W przypadku chwilowego braku towaru, Klient zostaje poinformowany o planowanym terminie dostawy drogą telefoniczną lub na adres e-mail. Do czasu realizacji zamówienia należy doliczyć czas dostarczenia przesyłki przez Pocztę Polską lub firmę kurierską.

3. Zamówiony towar jest wysyłany za pośrednictwem firm kurierskich lub Poczty Polskiej. Koszt przesyłki uzależniony jest od wagi oraz gabarytów zamawianych towaru i jest określony dla każdego towaru indywidualnie.

4. Realizacja zamówienia następuje po otrzymaniu przez Sprzedawcę od Klienta ceny wraz ze wszystkimi opłatami, w zależności od wyboru Klienta:

- otrzymania przez Sprzedawcę przekazu za pośrednictwem Poczty Polskiej,

- uznania rachunku bankowego Sprzedawcy, w przypadku płatności przelewem.

5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo odstąpienia od sprzedaży towaru, jeśli z przyczyn od niego niezależnych stanie się on niedostępny w magazynach sprzedającego np. z powodu jego zniszczenia lub uszkodzenia w trakcie transportu.

6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo wydłużenia czasu realizacji zamówienia w przypadku chwilowego braku towaru u producenta. W takim przypadku Klient zostanie o tym fakcie bezzwłocznie poinformowany.

7. Sprzedawca realizuje przesyłki wyłącznie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

8. Zamówiony towar wysyłany zostaje pod adres, który podany został w formularzu zamówienia.



 

 Zwrot towaru


 Jeżeli towar nie nosi śladów użycia, ma oryginalne opakowanie i od daty odebrania przesyłki nie upłynęło więcej niż 14 dni należy poinformować sklep o chęci zwrotu towaru a następnie w ciągu kolejnych 14 dni wysłać przesyłkę na własny koszt na adres podany na paragonie/fakturze jako „Adres oddziału” widniejący po lewej stronie u góry paragonu/faktury. Odstąpienie od umowy na odległość znajdą Państwo ---> TUTAJ <---