Wszystkie rowery wysyłamy z odkręconym przednim kołem, pedałami i kierownicą. Rower powinien być przekazany serwisowi rowerowemu, który zajmie się przykręceniem tych elementów odpłatnie.
Jaki jest koszt przeglądu roweru?
Rowery dziecięce i młodzieżowe - 40 zł
Rowery górskie, szosowe, turystyczne, urban, miejskie - 55 zł
Rowery Enduro, Race Pro, Elektryczne MTB i Dirt - 80 zł
Żeby cieszyć się gwarancją producenta, należy dokonać pierwszego przeglądu gwarancyjnego w przeciągu miesiąca od zakupu roweru. Przeglądu dokonujemy w dowolnym autoryzowanym serwisie Kross.
Jaki jest koszt przeglądu roweru?
Rowery dziecięce i młodzieżowe - 40 zł
Rowery górskie, szosowe, turystyczne, urban, miejskie - 55 zł
Rowery Enduro, Race Pro, Elektryczne MTB i Dirt - 80 zł
W przypadku roweru sprzedanego drogą wysyłkową, producent wymaga wykonania pierwszego przeglądu w terminie 7 dni od zakupu roweru. Serwis nie musi być autoryzowanym punktem, istotne jest wykonanie przeglądu podstawowych regulacji roweru.
Staramy się aby wysyłka w stronę klienta odbyła się w oryginalnym kartonie jaki dostaliśmy od producenta. Czasami jednak gdy ten jest mocno uszkodzony, przepakowujemy go w bezpieczniejszy pojemnik, który bez problemu zniesie swoją finalną podróż.
Podzespoły takie jak siodełko, pedały, dzwonek, dodatkowe odblaski czy domówione akcesoria, spakowane są w osobny karton i zabezpieczone przed przemieszczaniem się.
Niestety nie montujemy zakupionych przez Państwa akcesoriów. Takie towary jak podpórki, błotniki, lampki, bagażniki czy liczniki należy zamontować we własnym zakresie. Wszystkie te elementy dostają Państwo w oryginalnym opakowaniu. Taki sposób wysyłki gwarantuje jej bezpieczeństwo i umożliwia ewentualny zwrot akcesoriów.
Bardzo istotny element każdego roweru zabezpieczony jest pianką, bądź folią która izoluje ten element od wewnętrznej ściany opakowania. Dbamy o to żeby rower był sprawny i prezentował się idealnie. Tylna przerzutka nie powinna nosić śladów obtarcia.
Główne rury ramy często narażone są na uszkodzenia. Dbamy o to żeby były zabezpieczone, zwłaszcza w miejscach styku z innymi elementami roweru (kierownica, przednie koło). Zabezpieczone są także manetki przerzutek oraz dźwignie hamulców. Kierownica przypięta jest do ramy w co najmniej dwóch miejscach.
Korba zostaje unieruchomiona poprzez przypięcie do tylnych widełek. Pozostaje w bezpiecznej pozycji dla siebie, jak i dla szprych koła przedniego, które znajduje się po drugiej roweru. Tylne widełki w miejscu mocowania zabezpieczone są pianką, folią lub innym izolatorem.
Widelec przedni zabezpieczony jest poprzez wmontowanie tak zwanej "kości" w miejscu montażu koła przedniego. Taki zabieg usztywnia widelec w poziomie oraz zabezpiecza jego dolną część. Dodatkowo golenie widelca zabezpieczone są pianką.
Przednie koło przymocowane jest do ramy w co najmniej dwóch miejscach zabezpieczonej ramy. Piasty koła zabezpieczone odpowiednimi kościami izolują miejsce styku z kartonem i ewentualne kolizje z ramą. Zabezpieczone ramię usztywnionej korby przeplecione między szprychami przedniego koła.
: |